Pluszak w Pogotowiu

Przekaż misia i podaruj uśmiech małym pacjentom!

Przedstawiamy regulamin akcji „Pluszak w pogotowiu”

lut 1, 2017

Aby wszystko było jasne, prezentujemy Wam regulamin akcji „Pluszak w pogotowiu”:

  1. Organizatorem akcji Pluszak w Pogotowiu jest grupa koordynatorska pod nazwą Ekipa Pluszaka
  2. Głównym koordynatorem akcji jest Piotr Skibiński, kom: 696 414 692, mail: pluszakwpogotowiu@gmail.com wsparcie koordynatorskie akcji: Paweł Kędzia 512 003 077, Ewelina Krawczyk 667 917 060
  3. Oficjalne kanały informacyjne: strona wydarzenia na Facebooku oraz strona Pluszak w Pogotowiu oraz www: http://www.pluszakwpogotowiu.pl/
  4. Uczestnicy akcji przekazują NIEODPŁATNIE na rzecz akcji pluszowe zabawki nowe lub używane w bardzo dobrym stanie, odświeżone poprzez pranie, pozbawione niebezpiecznych elementów i/lub zagrożenia biologicznego/chemicznego.
  5. Aktualna mapa wydarzenia znajduje się: https://goo.gl/iot0Ko i jest na bieżąco aktualizowana
  6. Oficjalny plakat wydarzenia znajduje się: https://goo.gl/9TesBP Dopuszcza się nieodpłatne używanie/wykorzystywanie plakatu w formie niezmienionej. Organizator zezwala na edycję plakatu na potrzeby wewnętrznej akcji poprzez dodanie logotypu podmiotu w niezajętym miejscu w prawym, dolnym rogu plakatu.
  7. Akcja Pluszak w Pogotowiu ma charakter otwarty, pośredni i bezpośredni. To znaczy, że do akcji może przyłączyć się każdy podmiot, który posiada możliwość zorganizowania wewnętrznej zbiórki wśród rodziny/pracowników/znajomych. Uczestnik Akcji może również dostarczyć samodzielnie zabawki do wskazanych przez organizatora punktów.

W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny z koordynatorami lub kontakt mailowy lub wiadomości przez oficjalną stronę wydarzenia na Facebooku.

Przeprowadzenie akcji.

Etap 1.

  1. Etap 1 akcji trwa od 30.01-21.03.2017r.
    2. W tym etapie następuje pośrednia i bezpośrednia zbiórka zabawek pluszowych oraz gromadzenie ich w głównym magazynie rejonu.
    3. Uczestnicy zbiórki bezpośredniej, nieodpłatnie przekazują zabawki do wskazanych przez organizatora Punktów Partnerskich. Jakikolwiek ekwiwalent za dostarczone przedmioty nie jest zależny od głównego organizatora zbiórki .
    4. Organizatorzy Punktów partnerskich zobowiązani są do dostarczenia zebranych przedmiotów w ciągu 7 dni roboczych do głównego magazynu rejonu. Organizator zbiórki dopuszcza możliwość odebrania od Punktów Partnerskich zebranych przedmiotów, po wcześniejszym ustaleniu daty i godziny odbioru. Odbiór nastąpi na koszt organizatora.

Etap 2.

  1. Etap 2 akcji trwa od 22.03.2017 do 30.04.2017 z możliwością jego przedłużenia zależnie od okoliczności.
    2. Ten etap polega na segregacji, reperacji, praniu, dezynfekcji/sterylizacji oraz pakowaniu zebranych przedmiotów
    3. Organizator dopuszcza możliwość zatrudnienia na warunkach wolontariatu osób do pomocy w realizacji celu tego etapu.
    4. Przekazane przedmioty zostaną posegregowane według rozmiarów, zużycia, ewentualnych uszkodzeń. Organizator dopuszcza możliwość naprawy lekko uszkodzonych zabawek przez szycie, z zachowaniem kwestii bezpieczeństwa w dalszym użytkowaniu.
    5. Organizator akcji dopuszcza możliwość odrzucenia bardzo uszkodzonych lub mocno zabrudzonych zabawek. Zostaną one poddane procesowi utylizacji.
    6. Zebrane zabawki zostaną poddane praniu, czyszczeniu z zachowaniem zasad bezpieczeństwa w dalszym użytkowaniu. Po wypraniu i wyschnięciu, zabawki zostaną poddane procesowi dezynfekcji (lampy bakteriobójcze, ozonowanie, gorące powietrze, zamrażanie – według możliwości organizacyjnych danego rejonu) oraz zapakowane w pojedyncze worki.

Etap 3.

  1. Etap 3 akcji trwa od 01.06.2017, z zastrzeżeniem, że data rozpoczęcia może zostać przesunięta ze względu na okoliczności.
    2. Ten etap polega na przekazaniu Pakietów Pluszaka do dysponentów Zespołów Ratownictwa Medycznego, dziecięcych oddziałów szpitalnych oraz innych oddziałów dopuszczonych przez organizatora akcji.
    3. Przyjmuje się, że dla dysponentów ZRM przekazane zostaną zabawki w ilości około 1/1000 mieszkańców rejonu operacyjnego. Dopuszcza się zwiększenie lub zmniejszenie ilości przekazanych zabawek, zależnie od możliwości organizatora 4. Zabawki większe gabarytowo powinny zostać rozdysponowane między różne dziecięce oddziały szpitalne, hospicja, fundacje pomocy dzieciom, według zapotrzebowania płynącego z ww. i możliwości organizatora.
    5. Lista podmiotów nominowanych do rozdysponowania pakietów zostanie opublikowana przez grupę koordynatorów najpóźniej do 31.05.2017. Lista może ulec zmianie w zależności od zgłaszanego zapotrzebowania.
    6. Etap 3 kończy się w momencie wyczerpania zapasów.

Kontakt

Piotr Skibiński
główny koordynator i kontakt z mediami
oddział Oława, Jelcz-Laskowice
kom: 736-858-888
e-mail: pluszakwpogotowiu@gmail.com

Paweł Kędzia
koordynator oddziału Wrocław, logistyka i transport
kom: 512-003-077

Ewelina Krawczyk
koordynator rejonu Wrocław Południe
kom: 667-917-060

Adres do wysyłki:
Piotr Skibiński
Pogotowie Ratunkowe o/Oława
ul. Baczyńskiego 1
55-200 Oława

Zebrane pluszaki zostaną przekazane do Zespołów Ratownictwa Medycznego, dziecięcych oddziałów szpitalnych, a szczególnie do oddziału onkologii dziecięcej "Przylądek Nadziei" we Wrocławiu.

Akcja trwa do pierwszego dnia wiosny. Z góry dziękujemy 🙂 . Jeśli masz pomysł na współpracę, skontaktuj się z nami!

Partnerzy akcji